Daiktų fotografavimas
Fotografija yra tai, į ką dėmesį atkreipiame pirmiausia, atsidarę atitinkamos prekės puslapį e-parduotuvėje, atsivertę katalogą, kitą reklaminę informaciją. Šis vaizdinis turinys, jei yra kokybiškas, sukuria puikų pirminį įspūdį, sudomina, paskatina domėtis daugiau, o neretai ir įsigyti. Štai kodėl vienas iš sėkmės veiksnių virtualios prekybos kontekste yra aukštos kokybės daiktų nuotraukos.
Siūlome daiktų fotografavimo srityje dar pakankamai naują sprendimą – 360 laipsnių fotografavimą, suteiksiantį progą Jūsų reprezentuojamą daiktą apžiūrėti iš visų pusių, tarsi realiai laikant rankose. Tai didelis privalumas nusprendusiems pirkti internetu.
Daiktų fotografavimas baltame fone
Fotografija yra tai, į ką dėmesį atkreipiame pirmiausia, atsidarę atitinkamos prekės puslapį e-parduotuvėje, atsivertę katalogą, kitą reklaminę informaciją. Šis vaizdinis turinys, jei yra kokybiškas, sukuria puikų pirminį įspūdį, sudomina, paskatina domėtis daugiau, o neretai ir įsigyti. Štai kodėl vienas iš sėkmės veiksnių virtualios prekybos kontekste yra aukštos kokybės daiktų nuotraukos.
360 laipsnių produktų fotografavimas
360 laipsnių nuotraukos el. parduotuvės lankytojams suteiks visiškai kitokią patirtį ir prekių pasirinkimą perkels į kur kas aukštesnį lygį. Nuotraukos, darytos naudojant šią technologiją, leis norintiems pirkti jaustis taip, tarsi realiai liestų dominančias prekes, jas sukiotų ir apžiūrėtų iš visų pusių.
Naudojame pažangią įrangą, tad garantuojame nepriekaištingos kokybės ir tikslumo nuotraukas.
360 laipsnių nuotraukos su Hot-spot
360 nuotraukos – jas tikrai galime vadinti revoliucija, daiktų, prekių fotografavimą perkėlusia į visiškai kitą lygmenį. Tokio tipo nuotraukos besidomintiems pirkėjams leidžia visapusiškai apžiūrėti produktą ir tą patirtį priartinti prie daikto apžvalgos gyvai. Atsiliepimai rodo, jog 360 laipsnių fotografavimas suteikia progą daiktą pasukti, paversti, priartinti ir apžiūrėti taip, tarsi laikytumėte rankose, kas labai pasiteisina renkantis prekes, svarstant, ar jas pirkti, lyginant skirtingus modelius ir pan.
360 laipsnių video
Gyvename technologijų amžiuje, tad nenuostabu, kad daugelį veiklų galime atlikti internetu, pavyzdžiui, kad ir pirkti pačius įvairiausius daiktus: knygas, indus, baldus, buitinę techniką, namų tekstilę, augalus bei daugelį kitų. Ir auganti konkurencija, ir didelė pasiūla vartotojams bei pastarųjų išrankumas skatina verslo atstovus ieškoti kelių, kaip savo produkciją pristatyti kuo patraukliau, kaip „užkabinti“ besidomintį potencialų pirkėją ir paskatinti jį pirkti. Ne paslaptis, jog pirkėjai dažnai „myli akimis“, todėl vizualinis produkto pateikimas padeda sukurti pirminį įspūdį, sudominti, sužadinti smalsumą. Įprastos statinės nuotraukos šiandieniniame kontekste jau turi mažai šansų sužavėti, o štai 360 laipsnių produktų video perkelia prekių reprezentavimą į kitą lygmenį.
Produktų fotografavimas su kompozicija
Vaizdinė informacija versle užima labai reikšmingą vietą. Patrauklūs komandos portretai, smalsumą žadinančios prekių nuotraukos, paslaugas reprezentuojančios ir kitos verslo nuotraukos privalo būti aukštos kokybės, tikslios ir kuriančios norimą įvaizdį: solidų, svajingą, romantišką, šmaikštų ar kitokį, kuris priklauso nuo vykdomos veiklos, parduodamų produktų ar teikiamų paslaugų specifikos.
Jei domina profesionali komercinė fotografija Vilniuje, susisiekite su mūsų komanda. Tai padaryti galite telefonu ar internetu. Garantuojame profesionalumą, dėmesingumą bei puikų rezultatą.
Virtuali prekyba yra labai populiari, tačiau šiame technologijų amžiuje vartotojai tampa pakankamai išrankūs, todėl įprasta produkto nuotrauka ne visuomet sužadina jų smalsumą. Tikslinga ieškoti sprendimų – pažangių ir suteikiančių kur kas daugiau galimybių tiek pardavėjams, tiek vartotojams. Šiame kontekste galime išskirti 360 laipsnių fotografijas, idealiai atspindinčias realų produktą ir leidžiančias jį apžiūrėti iš visų pusių išmaniojo telefono, kompiuterio ar kito įrenginio ekrane. 360 nuotraukos bus dėmesio vertas įrankis konkurencinėje kovoje.
Šalia prekių e-parduotuvėse pateikiami tekstiniai aprašymai, tiksli kaina, naudojimo ypatumai, neretai būna ir atsiliepimai ar kita informacija, tačiau visgi e-parduotuvių neįsivaizduojame be prekių nuotraukų, tiesa? Jų vaidmuo čia labai reikšmingas, kadangi fotografijos yra vienintelis būdas pamatyti, kaip atrodo dominanti prekė. Todėl kuo nuotrauka yra aiškesnė, tikslesnė ir aukštesnės kokybės, tuo didesnė tikimybė, kad ji sudomins potencialų pirkėją ir paskatins jį įsigyti.
Kartais kai kurie pirkėjai vis dar vengia pirkti internetu, mat e-parduotuvėse nėra galimybės gaminių paliesti, apžiūrėti iš visų pusių. Tačiau šiandien ir ši problema lengvai pašalinama, kadangi tokią galimybę pirkėjams demonstruoja inovatyvus sprendimas – 360 fotografija, suteikianti progą norimą prekę sukti aplinkui ir apžiūrėti taip, tarsi laikytumėte rankose.