Daiktų fotografavimas
Fotografija yra tai, į ką dėmesį atkreipiame pirmiausia, atsidarę atitinkamos prekės puslapį e-parduotuvėje, atsivertę katalogą, kitą reklaminę informaciją. Šis vaizdinis turinys, jei yra kokybiškas, sukuria puikų pirminį įspūdį, sudomina, paskatina domėtis daugiau, o neretai ir įsigyti. Štai kodėl vienas iš sėkmės veiksnių virtualios prekybos kontekste yra aukštos kokybės daiktų nuotraukos.
Siūlome daiktų fotografavimo srityje dar pakankamai naują sprendimą – 360 laipsnių fotografavimą, suteiksiantį progą Jūsų reprezentuojamą daiktą apžiūrėti iš visų pusių, tarsi realiai laikant rankose. Tai didelis privalumas nusprendusiems pirkti internetu.
Daiktų fotografavimas baltame fone
Fotografija yra tai, į ką dėmesį atkreipiame pirmiausia, atsidarę atitinkamos prekės puslapį e-parduotuvėje, atsivertę katalogą, kitą reklaminę informaciją. Šis vaizdinis turinys, jei yra kokybiškas, sukuria puikų pirminį įspūdį, sudomina, paskatina domėtis daugiau, o neretai ir įsigyti. Štai kodėl vienas iš sėkmės veiksnių virtualios prekybos kontekste yra aukštos kokybės daiktų nuotraukos.
360 laipsnių produktų fotografavimas
360 laipsnių nuotraukos el. parduotuvės lankytojams suteiks visiškai kitokią patirtį ir prekių pasirinkimą perkels į kur kas aukštesnį lygį. Nuotraukos, darytos naudojant šią technologiją, leis norintiems pirkti jaustis taip, tarsi realiai liestų dominančias prekes, jas sukiotų ir apžiūrėtų iš visų pusių.
Naudojame pažangią įrangą, tad garantuojame nepriekaištingos kokybės ir tikslumo nuotraukas.
360 laipsnių nuotraukos su Hot-spot
360 nuotraukos – jas tikrai galime vadinti revoliucija, daiktų, prekių fotografavimą perkėlusia į visiškai kitą lygmenį. Tokio tipo nuotraukos besidomintiems pirkėjams leidžia visapusiškai apžiūrėti produktą ir tą patirtį priartinti prie daikto apžvalgos gyvai. Atsiliepimai rodo, jog 360 laipsnių fotografavimas suteikia progą daiktą pasukti, paversti, priartinti ir apžiūrėti taip, tarsi laikytumėte rankose, kas labai pasiteisina renkantis prekes, svarstant, ar jas pirkti, lyginant skirtingus modelius ir pan.
360 laipsnių video
Gyvename technologijų amžiuje, tad nenuostabu, kad daugelį veiklų galime atlikti internetu, pavyzdžiui, kad ir pirkti pačius įvairiausius daiktus: knygas, indus, baldus, buitinę techniką, namų tekstilę, augalus bei daugelį kitų. Ir auganti konkurencija, ir didelė pasiūla vartotojams bei pastarųjų išrankumas skatina verslo atstovus ieškoti kelių, kaip savo produkciją pristatyti kuo patraukliau, kaip „užkabinti“ besidomintį potencialų pirkėją ir paskatinti jį pirkti. Ne paslaptis, jog pirkėjai dažnai „myli akimis“, todėl vizualinis produkto pateikimas padeda sukurti pirminį įspūdį, sudominti, sužadinti smalsumą. Įprastos statinės nuotraukos šiandieniniame kontekste jau turi mažai šansų sužavėti, o štai 360 laipsnių produktų video perkelia prekių reprezentavimą į kitą lygmenį.
Produktų fotografavimas su kompozicija
Vaizdinė informacija versle užima labai reikšmingą vietą. Patrauklūs komandos portretai, smalsumą žadinančios prekių nuotraukos, paslaugas reprezentuojančios ir kitos verslo nuotraukos privalo būti aukštos kokybės, tikslios ir kuriančios norimą įvaizdį: solidų, svajingą, romantišką, šmaikštų ar kitokį, kuris priklauso nuo vykdomos veiklos, parduodamų produktų ar teikiamų paslaugų specifikos.
Jei domina profesionali komercinė fotografija Vilniuje, susisiekite su mūsų komanda. Tai padaryti galite telefonu ar internetu. Garantuojame profesionalumą, dėmesingumą bei puikų rezultatą.
Virtuālā komercija ir ļoti populāra, taču šajā tehnoloģiju laikmetā patērētāji kļūst diezgan izvēlīgi, tāpēc vienkāršs produkta attēls ne vienmēr izraisa viņu zinātkāri. Ir jēga meklēt risinājumus, kas ir inovatīvi un dod iespēju gan pārdevējiem, gan patērētājiem. Šajā kontekstā varam izcelt 360 grādu fotogrāfiju, kas lieliski atspoguļo reālo produktu un ļauj to redzēt no visiem leņķiem viedtālrunī, datorā vai citā ierīcē. 360 grādu fotogrāfijas būs ievērības cienīgs instruments konkursā.
Blakus precēm e-veikalos ir pieejami tekstuāli apraksti, precīza cena, lietošanas īpatnības, nereti ir arī atsauksmes vai cita informācija, bet galu galā e-veikalus nevaram iedomāties bez preču fotogrāfijām, vai ne? Viņu loma šeit ir ļoti nozīmīga, jo fotogrāfijas ir vienīgais veids, kā redzēt, kā izskatās interesējošais produkts. Tāpēc, jo skaidrāka, precīzāka un kvalitatīvāka ir fotogrāfija, jo lielāka iespēja, ka tā ieinteresēs potenciālo pircēju un mudinās viņu iegādāties.
Dažkārt daļa pircēju tomēr izvairās no pirkšanas internetā, jo e-veikalos nav iespējas preces aptaustīt, apskatīt no visām pusēm. Taču šodien arī šī problēma ir viegli novēršama, jo šo iespēju pircējiem demonstrē inovatīvs risinājums - 360 fotografēšana, kas dod iespēju apgriezt kāroto preci un apskatīt to it kā turot rokās.